Obchodní podmínky (pdf)
platné od 16.10.2024
podnikající fyzické osoby Ing. Ivo Holava, IČ: 69121397, se sídlem: Náměstí Míru 333, 538 07 Seč zapsaná u obecního Živnostenského úřadu Městského úřadu Chrudim, č.j. CR 004538/2023, dále jen „prodávající“ pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu na webové adrese https://www.techproin.cz .
1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím e-shopu https://www.techproin.cz (dále jen „e-shop“) prodávajícího.
1.2 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.3 Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1 Informace o zboží zveřejněné v e-shopu jsou informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu týkající se tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.2 V e-shopu jsou uvedeny informace o zboží i jeho cena včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Uvedené ceny zboží jsou v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazeny v e-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.3 V e-shopu jsou dále uvedené informace týkající se cena spojených s balením a dodáním zboží platné pro doručení zboží v České republice. Doručování zboží do ciziny bude řešeno individuálně na základě individuální kupní smlouvy.
2.4 Při objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář, který se mu zobrazí při objednávání zboží prostřednictvím e-shopu. Objednávkový formulář obsahuje informace o:
- objednávaném zboží včetně jeho ceny a obsahující i recyklační poplatky (PHE), - způsobu úhrady kupní ceny zboží, - údaje o způsobu doručení objednávaného zboží, - informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále jako „objednávka“).
2.5 Před zasláním objednávky prodávajícímu si kupující může zkontrolovat a případně změnit údaje, které do objednávky vložil, může zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit a odeslat objednávku“.
Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu elektronicky potvrdí na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce (dále jen „e-mail kupujícího“).
2.6 Prodávající je oprávněn požádat kupujícího o potvrzení objednávky telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
2.7 Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky – potvrzení objednávky, které prodávající zašle kupujícímu elektronickou poštou na e-mail kupujícího.
2.8 Kupující souhlasí s použitím elektronických komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby jejich poskytovatelů
3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1 Cenu zboží a náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy hradí kupující bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2002130369/2010 (dále jen „bankovní účet prodávajícího“).
3.2 Společně s kupní cenou za zboží je kupující povinen zaplatit prodávajícímu i náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.3 Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
3.4 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
3.5 Prodávající vystaví na základě kupní smlouvy kupujícímu zálohovou fakturu a po jejím uhrazení daňový doklad, které zašle v elektronické formě na e-mail kupujícího.
4. DORUČOVÁNÍ
4.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1 Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy kupující zašle na e*mailovou adresu prodávajícího: info@techproin.cz
5.2 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.1 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením
zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Kupující má nárok při odstoupení od kupní smlouvy na vrácení dopravného jen v nejnižší nabízené výši dopravy e-shopu při zakoupení zboží. Prodávající vrátí peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím bankovním převodem. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.3 Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.4 Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5 Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2 Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3 Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4 Projeví-li se vada v průběhu 12. měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
7.5 Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Na kotle, ale i další sortiment zboží je poskytovaná záruka servisním partnerem výrobce, v místě instalace. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy se prodávající o reklamaci dozvěděl, nikoliv, kdy obdržel reklamované zboží.
7.6 Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
7.7 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od data převzetí. U prodeje použitého zboží je minimální záruční doba 24 měsíců.
7.8 Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si věc po převzetí uchovala vlastnosti podle čl. 7.3 a čl. 7.4 obchodních podmínek, a že bude na jejich dostupnost upozorněn
- po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
- po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy a povaze závazku.
7.9 Přijetí i vyřízení reklamace potvrdí prodávající písemně (reklamačním protokolem, e-mailem), bez zbytečného odkladu. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající nedohodne s kupujícím na delší lhůtě.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1 Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3 Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy: info@techproin.cz Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
8.5 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.6 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
8.7 Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1 Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1 Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10.2 Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11 ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS
11.1 Záručním servisem se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se vztahuje záruka a je třeba kontaktovat prodejce, nebo se lze obrátit na servisní středisko výrobce. 11.2 Pozáručním servisem se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se již nevztahuje záruka a je třeba kontaktovat Servisní středisko výrobce.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
13.1 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
13.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
13.3 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
13.4 Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
13.5 Subjektem mimosoudního řízení je v případě internetového prodeje Česká obchodní inspekce www.coi.cz
13.5 Kontaktní údaje prodávajícího a doručovací adresa: Ing. Ivo Holava, Náměstí Míru 333, 53807 Seč, adresa elektronické pošty: info@techproin.cz, telefon: 603 297 907.
Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy
Reklamační řízení a odstoupení od kupní smlouvy probíhá dle platných obchodních podmínek. pokud jste se rozhodli dodávku zboží reklamovat nebo se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, postupujte prosím následovně:
1.
Vyplňte formuláře a odešlete ho na e-mail info@techproin.cz .
2.
Vyčkejte na přijetí reklamace a komunikujte prosím výhradně pomocí e-mailu, aby byla veškerá komunikace zpětně dohledatelná.
3.
V případě, že vám bude potvrzeno odeslání zboží na adresu sídla společnosti, označte zásilku nápisem "REKLAMACE" nebo "ODSTOUPENÍ", vložte do zásilky kopii reklamačního formuláře, který Vám byl zaslán e-mailem a zásilku odešlete bez dobírky na adresu: Ivo Holava, Náměstí Míru 333, 538 07 Seč, pokud se předem s prodávajícím nedomluvíte jinak.
Jméno a příjmení: …………………………………………………………………………………………………………………………….
Váš e-mail: ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
Vaše telefonní číslo: …………………………………………………………………………………………………………….……………
Vaše poštovní adresa: ………………………………………………………………………………………………………………………
Typ žádosti:
Reklamace - Odstoupení od kupní smlouvy (nehodící se škrtněte)
Preferovaný způsob vyřízení reklamace: Sleva – Oprava – Výměna – Dobropis (nehodící se škrtněte)
Popis závady: ……………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů